Vybrané referencie:

Počúvajte hlas svojich zákazníkov.

Poznajte ich priania a predávajte viac.

rule

Okamžitá spätná väzba

feedTRACK zabezpečuje automatizované získavanie spätnej väzby od Vašich zákazníkov v reálnom čase a v prehľadnej forme.

monetization_on

Obchodný potenciál

Odovzdali ste zákazníkovi ponuku a nemáte od neho spätnú väzbu? Zaujíma Vás, aké ďalšie služby a ponuky zvažuje?

insert_emoticon

Spokojnosť a lojalita

Pýtajte sa na silné a slabé stránky Vašej značky a získajte tým náskok pred konkurenciou.

thumbs_up_down

Hodnotenie zamestnancov

Z prehľadných reportov ihneď zistíte, kto je majstrom v starostlivosti o zákazníka a kto potrebuje povzbudiť alebo preškoliť.

feedTRACK – inteligentné riešenie zákazníckej skúsenosti

Vizuálne atraktívne a prehľadné riešenie

Spoznajte výhody nášho riešenia

Naše dlhoročné skúsenosti s prácou so zákazníkmi sme pretavili do jedinečného nástroja na báze špičkových technológií.

Jednoduché nastavenie a bezstarostná prevádzka

Zabezpečíme rýchle nastavenie a postaráme sa o bezproblémový zber a spracovanie spätnej väzby.

settings
Vysoká miera zapojenia zákazníkov a vysoká návratnosť

Neustále zdokonaľujeme spôsoby, ako zákazníkov osloviť. Vďaka tomu máme vysokú návratnosť.

swap_horiz
Praktické nástroje na follow‑up

feedTRACK ponúka množstvo praktických nástrojov na spracovanie podnetov od zákazníkov. Tým môžete zákaznícku skúsenosť ihneď riadiť a zlepšovať.

next_plan
Veľký výber funkcionalít a flexibilita riešenia

Systém feedTRACK je moderné, otvorené a zároveň flexibilné riešenie, ktoré je možné jednoducho prispôsobiť Vašim potrebám.

transform
Sila skúseností a neustále inovácie

Projektový tím s dlhoročnými skúsenosťami zabezpečí, že feedTRACK splní očakávania v oblasti náročných požiadaviek modernej doby.

model_training
Medzinárodné prostredie a skúsenosti

Celé prostredie feedTRACKu je možné nastaviť do viacerých jazykov, v súlade s Vašimi firemnými štandardami.

public

NPS a NHS meranie

Pomôžeme Vám lepšie porozumieť potrebám Vašich zákazníkov a zamestnancov.

NPS – Net Promoter Score

Odporučili by Vás Vaši zákazníci svojim priateľom a známym?

  • jednoduchý zber, triedenie a analýza informácií
  • zobrazenie dát zainteresovaným osobám
  • jednoduchá orientácia v komentároch
  • hľadanie momentov pravdy
  • sledovanie vývoja a porovnanie s konkurenciou

NHS – Net Happiness Score

Predáva Váš personál s nadšením?

  • miera nadšenia obsluhujúcich pracovníkov pri práci so zákazníkom
  • obdobná metodika ako NPS
  • korelácia s NPS
  • vhodné aj pre Mystery Shopping projekty

Customer Journey a mapovanie procesov

Poznajte svojich zákazníkov od A po Z

wifi

Online či offline, na každom touchpointe zmeriame spokojnosť zákazníkov.

graph
center_focus_strong

Priblížime Vám potreby, priania a očakávania Vašich zákazníkov.

shopping_cart

Zameriame sa na jednotlivé úseky celého nákupného procesu, zanalyzujeme cestu Vašich zákazníkov. Zvýšime customer lifetime value.

explore

Zmapujeme Vaše procesy z pohľadu zákazníka a identifikujeme kľúčové body k optimalizácii.

hearing

Pomocou niekoľkých výskumných metód Vám pomôžeme počúvať a reagovať na zákazníka systematicky.

Kontaktujte nás!

Máte otázku alebo by ste s nami radi realizovali projekt? Radi Vám pomôžeme.

contact photo

Nikola Salajová

CX & project manager

Ružová dolina 6
821 08 Bratislava

+421 948 602 574

nikola.salajova@marketvision.sk