Marketingový výskum: Umelá inteligencia zostáva témou číslo jeden

Minulý rok bol pre našu spoločnosť úspešný. Kombinované tržby v SR a ČR dosiahli prvýkrát v histórii úroveň 4 mil. eur, čo nás radí medzi najväčšie prieskumné agentúry v regióne. V roku 2023 sa nám podarilo ťažiť z našich inovačných aktivít, rozvoja medzinárodného obchodu v pozícii tzv. lead agency aj ako lokálneho partnera pre zahraničné agentúry. Darilo sa nám získavať nových klientov pre naše tradičné portfólio služieb, ako aj nadviazať úspešné spolupráce v nových kategóriách služieb. (...) Plánujeme ďalej rozširovať využívanie AI na zefektívnenie našich procesov a z neho čerpať priestor na ďalšie zvyšovanie pridanej hodnoty našich služieb.“ zhodnotila uplynulý rok Mária Melichová, Country manager MARKET VISION SLOVAKIA.

Odpovede na otázky, aké trendy očakávajú prieskumné agentúry na trhu prieskumov a ktoré kľúčové udalosti ho ovplyvnia v roku 2024 a mnoho ďalšieho sa dočítate v špecializovanej ročenke MESAČNÍKA STRATÉGIE, Marketingový výskum TU: Strategie - Marketingový výskum 2024: AI kladie dôraz na dôveryhodnosť agentúr, ale prichádza opatrný optimizmus (hnonline.sk)