Oslavujeme 20. výročie realizácie globálneho výskumu Smiling Report, ktorého sa v rámci MSPA Europe/Africa pravidelne zúčastňujeme ako za Českú republiku, tak za Slovensko.
Smiling Report vychádza z rozsiahlej vzorky 608 325 mystery shopping testov vykonaných v 32 štátoch. Skúma kľúčové aspekty, ako sú úsmev, pozdrav a doplnkový predaj. Zobrazuje aktuálne trendy a porovnáva úroveň kvality naprieč rôznymi odvetviami a regiónmi.
Smiling Report, na ktorom v roku 2024 spolupracovala MSPA Europe/Africa s agentúrou Better Business World Wide, obsahuje dáta z 32 miliónov mystery shoppingových testov, ktoré boli realizované od roku 2004. Je zostavený z dát mystery shoppingových agentúr v Európe, Afrike, Ázii, Pacifiku av Amerike. Report analyzuje dáta o zákazníckom servise z testov vykonaných v celom rade odvetví. Všetky dáta sú merané mystermi shoppermi z profesionálnych agentúr, ktoré sú členmi MSPA, obchodnej organizácie pre profesionálov z oblasti mystery shoppingu a prieskumu trhu.
Zatiaľ čo niektoré hlavné ukazovatele, ako sú pozdrav a úsmev, relatívne stagnovali, jeden z ukazovateľov svojim rastom vyčnieval – doplnkový predaj. Výrazný nárast tohto ukazovateľa nielen potvrdzuje odhodlanie firiem zvyšovať kvalitu služieb, ale tiež zdôrazňuje význam testovania pri dosahovaní merateľných a hmatateľných výsledkov klientov.
Vo svete, v ktorom rastie sústredenosť na poskytovanie personalizovaných služieb a na uspokojovanie individuálnych potrieb, sa doplnkový predaj stáva kľúčovým faktorom tvoriacim pridanú hodnotu pre zákazníkov. Nárast tohto ukazovateľa reflektuje úspech v adaptácii obchodných stratégií a v sústredení sa na potreby zákazníkov, čo dohromady zvyšuje ich spokojnosť a lojalitu.
Rapídny nárast doplnkového predaja tiež potvrdzuje dôležitosť a relevanciu mystery shopping testovania pri hodnotení kvality služieb. Prostredníctvom starostlivej analýzy dát zhromaždených v širokom spektre priemyselných odvetví, MSPA Europe/Africa konzistentne poskytuje podrobné poznatky, ktoré pomáhajú firmám prijímať informované rozhodnutia a optimalizovať ich činnosť.
Bližšie informácie o štúdii dostupné tu.