Report pre rok 2018, ktorý zahŕňa meranie v 50 krajinách počas roka 2017, poskytuje zhrnutie viac ako milióna odpovedí na otázky, ktoré sa zameriavajú na to, či sa zamestnanci usmievajú, či zákazníka pozdravia a či je ponúkaný doplnkový predaj. Z dát vyplýva, že 94% slovenských zákazníkov bolo pri príchode na predajňu pozdravených, čo stavia Slovenskú republiku na druhé miesto spolu s Maďarskom. Najlepší výsledok v tejto oblasti dosiahla Česká republika.
Celé znenie nájdete v priloženom PDF dokumente.
Agentúra MARKET VISION SLOVAKIA pôsobí na slovenskom trhu od roku 2005 a v rámci poskytovaných služieb sa špecializuje na oblasti Mystery Shoppingu, Competitive intelligence a Customer Intelligence. Projekty realizuje pravidelne v odvetviach ako sú poisťovníctvo, bankovníctvo, automotive, telekomunikácie, maloobchod a to tak na Slovensku, v Českej republike ako aj v iných krajinách CEE. MARKET VISION SLOVAKIA je členom v asociácii MSPA.
Viac informácii o našich službách v oblasti Mystery Shoppingu a Customer Intelligence vám poskytne:
Erik Adamčiak, account manager, erik.adamciak@marketvision.sk
Anna Pechová, project manager, anna.pechova@marketvision.sk