Sme veľmi radi, že sa platforma feedTRACK dostala do finále súťaže European Customer Centricity Awards, a to s projektom, ktorý realizujeme pre MONETA Money Bank.
Platforma feedTRACK pomáha získavať spätnú väzbu od klientov a rýchlo túto odovzdávať zamestnancom. Vďaka zákazníckej spätnej väzbe sa darí spoločnosti implementovať rôzne technické vylepšenia a mobilnej a webovej aplikácii, upravovať parametre súčasných produktov alebo zadávať do vývoja nové produkty. Banka načúva hlasu svojich klientov a snaží sa plniť ich želania, lepšie rozumie ich potrebám a neustále vylepšuje klientsky zážitok.
S výstupmi pracujú vedúci a produktoví manažéri naprieč bankou a kľúčové oblasti sú pravidelne reportované vedeniu banky. Sleduje sa vývoj hodnotení až na úroveň jednotlivých bankárov na pobočkách alebo na kontaktnom centre.
Do finále súťaže sme sa dostali v kategóriách:
- Najlepšia CX stratégia
- Porozumenie zákazníkom & hlas zákazníka
- Najlepšie meranie zákazníckej skúsenosti
Veľmi si vážime intenzívnu spoluprácu s MONETA Money Bank. Budeme sa tešiť na vyhlásenie víťazov v septembri 2021.