Máme veľkú radosť z ocenenia CX Award od Clientology Institute pre náš nástroj feedTRACK a to v kategórii najlepšia reakcia na spätnú väzbu. Cenu prevzala naša CX manažérka Alexandra Hanzlová spolu s pani Adélou Nádvorníkovou zo spoločnosti MONETA Money Bank. Práve vďaka interaktívnej online CX platforme feedTRACK sa spoločnosti MONETA Money Bank podarilo nastaviť efektívny CX program v priebehu 3 mesiacov.
V rámci oceneného riešenia zabezpečuje feedTRACK získavanie spätnej väzby od klientov, meranie NPS, analýzu dát a poskytuje tiež praktické nástroje pre riešenie podnetov od jednotlivých zákazníkov. Vďaka tomu sa podarilo v krátkom čase vniesť do banky pohľad zákazníka, zvýšiť NPS i vylepšiť produkty a služby.
Pre viac informácií o ocenenom projekte nás kontaktujte na info@marketvision.sk.
Spoločnosť MARKET VISION SLOVAKIA poskytuje spoločnostiam v rôznych sektoroch robustné riešenie na zber a analýzu zákazníckej spätnej väzby. Interaktívna online CX platforma feedTRACK (www.feedtrack.eu) umožňuje prepájať interné firemné databázy s automatizovaným systémom, ktorý získané dáta zo zákazníckych prieskumov spätne prepája s internými databázami spoločností. Funkcionality platformy umožňujú následnú prácu so spätnou väzbou v reálnom čase a poskytujú nástroje na komunikáciu obchodných útvarov s klientmi, čím zabezpečujú rýchle a efektívne spracovanie podnetov zo strany klientov.
Riadiacim pracovníkom feedTRACK umožňuje získavať live prehľad o vývoji stanovených KPI's v čase a poskytuje nástroje na delegáciu pracovných úloh podriadeným útvarom. Systém spravuje interný projektový a developerský tím, ktorý zabezpečuje vysokú agilitu riešenia vo vzťahu k požiadavkám zadávateľa.
V rámci nadstavbových analytických služieb, poskytuje interný útvar MARKET VISION SLOVAKIA svoje kapacity na analýzu dát o zákazníckej skúsenosti v kontexte ďalších interných obchodných dát klientov. Cieľom týchto ekonometrických analýz je determinovať určujúce faktory vo vzťahu k zákazníckej spokojnosti ako aj kvantifikáciu jej vplyvu na lojalitu klientov a mieru ich opakovaných nákupov.
Pre viac informácií kontaktuje anna.pechova@marketvision.sk