Merateľné prínosy programov CX alebo Market Vision na konferencii 365.bank:

S potešením sme prijali pozvanie vystúpiť na konferencii Customer Experience (CX), ktorú v októbri na Slovensku organizovala 365.bank. Naša CX riaditeľka Veronika Kafková sa pozrela na merateľné prínosy zákaznícky orientovaného prístupu vo firmách a podelila sa o svoje know-how v oblasti voice of customer programov, teda zberu a práce so spätnou väzbou od zákazníkov. Základom pre prezentované zistenia boli interné prieskumy spoločnosti Market Vision aj naša dlhoročná spolupráca v oblasti CX s významnými hráčmi na trhu, kde sme spoločne zaznamenali úspechy ako +33 bodov v NPS skóre, zvýšenie miery alebo zníženie reklamácií o 14 % a ďalšie po zavedení CX programov.

 

Konferencia však nebola len o číslach. Dôležitou súčasťou konferencie boli aj zvedavé otázky a diskusie s účastníkmi o tom, ako vytvoriť firemnú kultúru zameranú na CX, ktorá zapojí všetkých zamestnancov, od manažmentu až po pracovníkov v prvej línii. Konferencia bola plná inšpiratívnych prezentácií ďalších odborníkov, ktorí tiež ponúkli cenné poznatky a reálne príklady toho, aké obchodné a interné úspechy možno dosiahnuť vo firme. 

 

Sme hrdí na to, že môžeme nielen pomáhať našim klientom, ale aj byť súčasťou širšej komunity CX, kde sa všetci spoločne učíme. Veríme, že zdieľanie vedomostí a skúseností je kľúčom k budovaniu lepšej zákazníckej skúsenosti v rôznych odvetviach. Tešíme sa na ďalšie podobné podujatia, na ktorých budeme môcť naďalej prinášať cenné informácie, pomáhať spoločnostiam lepšie porozumieť ich zákazníkom a venovať zákazníkom pozornosť, ktorú si právom zaslúžia.