Tohtoročný Bratislavský autosalón ponúkol viac ako 70 premiér

Bratislavský autosalón už po dvadsiaty ôsmy krát otvoril svoje brány, pripravil si pre návštevníkov ochutnávku vozidiel a bohatý program. Autosalón sa, ako obvykle, konal v apríli v priestoroch výstaviska Incheba po dobu šiestich dní.

Celkovo sa na výstavisku v hlavnom meste prezentovalo 50 značiek a návštevníci si mohli pozrieť viac ako 500 rôznych exponátov. Zvedaví záujemcovia či dychtiví nadšenci štvorkolesových miláčikov si navyše mohli do väčšiny vozidiel aj sadnúť a detailne si prezrieť to, čo slovenský automobilový trh ponúka.

Sortiment vystavovateľov bol naozaj pestrý a ponúkol vozidlá od miniáut, cez bežné a sériové vozidlá, až po tie najväčšie, a to doslova. Priestory po druhý raz obsadil aj Detský mini Autosalón. Pozornosť pútal ikonický Mercedes-Benz AMG v ružovej farbe pre mladé dámy alebo chlapčenský Volkswagen Amarok. Vo vonkajších priestoroch si zas značka IVECO pripravila nádielku kamiónov.

 

 

 

 

 

 

Zdroj: MARKET VISION SLOVAKIA, 2018

Elegancia so silnou dávkou luxusu

Na ploche 40 000 m2 zažiarili aj viaceré premiéry, najmä tie slovenské s celkovým počtom 77. Vybrať najzaujímavejšie expozície zo všetkých preto nebolo jednoduché. Na prízemí pri vstupe už tradične pútala pozornosť výstavná plocha od BMW, ktorá si pripravila hybridný športiak i8 alebo plne elektrickú i3. Dopĺňala ju ďalšia prémiová značka AUDI, ktorá sa prišla pochváliť novou luxusnou A7 alebo A8 v elegantných farbách v sprievode sympatických hostesiek.

Expozícia v spodnej časti výstaviska však ukázala aj zastúpenie tých najluxusnejších značiek. Pozornosť pútal Rolls Royce Dawn – kabriolet s historickým názvom. Označenie Dawn používala automobilka z Crewe pre kabriolet vyrábaný medzi rokmi 1949 a 1955, z ktorého vzniklo len 28 kusov. Medzi ďalšie luxusné kúsky patrili aj značky Maserati, Ferrari alebo Lamborghini.

Pohľad do neďalekej budúcnosti

Horné poschodie ponúklo viac výstavných vozidiel. Pozornosť upútala Škoda Auto Slovensko, ktorá sa pochválila futuristickým modelom Vision E s autonómnym riadením. Návštevníkov lákal aj nový Volkswagen Touareg v exkluzívnej zlatej sand metalíze. KIA zas vábila na tretiu generáciu Ceed, ktorej sériovú výrobu začiatkom mája začal žilinský závod.

 

 

 

 

 

Zdroj: MARKET VISION SLOVAKIA, 2018

Mercedes-Benz sa ani tento rok nenechal zahanbiť a pochválil sa najväčšou expozíciou vozidiel spomedzi všetkých automobiliek. Najväčším lákadlom z jeho dielne bol bezpochyby dvojmiestny super-športiak Mercedes-AMG Project ONE. Koncept predstavuje kombináciu pretekárskeho výkonu a hybridnej technológie Formuly 1.

Značky ako Hyundai, Renault alebo Toyota zvolili na ploche eleganciu, a tak aj prezentovali exponáty. Medzi ich mnohými vystavenými automobilmi nechýbali ani čoraz viac populárne hybridné alebo elektrické verzie modelov. Peugeot sa pochválil aj na Slovensku svojou vlajkovou loďou – modelom 508, ktorý v sebe spája dva typy prvkov: kupé a fastback.

Tohtoročný autosalón ponúkol viacero noviniek, ktoré potešili srdcia nás a nie jedného motorového fanúšika. Sme radi, že sme mohli byť po roku opäť, popri našich klientoch v centre diania a mali sme možnosť vychutnať si toto tradičné motoristické podujatie.

 

Agentúra MARKET VISION SLOVAKIA pôsobí na slovenskom trhu od roku 2005 a v rámci poskytovaných služieb sa špecializuje na oblasti Mystery Shoppingu, Competitive intelligence a Customer Intelligence. Projekty realizuje pravidelne v odvetviach ako sú poisťovníctvo, bankovníctvo, automotive, telekomunikácie, maloobchod a to tak na Slovensku, v Českej republike ako aj v iných krajinách CEE. MARKET VISION SLOVAKIA je prvou slovenskou agentúrou s elitným členstvom v asociácii MSPA.

 

Viac informácii o našich službách v oblasti Mystery Shoppingu a Competitive intelligence vám poskytne:

Erik Adamčiak, account manager, erik.adamciak@marketvision.sk

​Peter Gernát, intelligence officerpeter.gernat@marketvision.sk