Vrátili sme sa z 18. výročnej konferencie MSPA (Mystery Shopping Professionals Association), ktorá sa tento rok konala v Belehrade. Celkom sa jej zúčastnilo viac ako 250 profesionálov z 51 rôznych krajín.
V rámci konferencie sme slávnostne prevzali cenu pre "ELITE" člena na rok 2017, ktorým sme ako jediní na Slovensku.
Za zmienku stojí určite tiež premenovanie a zároveň rozšírenie našej európskej asociácie o Afriku, nový názov je teda: MSPA Europe/Africa.
Rozsiahla diskusia bola vedená ohľadom novej smernice na ochranu osobných údajov a jej vplyvu na sektor Mystery Shoppingu a Customer Experience Managementu.
Skvelú prípadovú štúdiu s názvom "Passenger Experience - a never ending journey" prezentovali holandskí kolegovia zo spoločnosti Store Support spolu s klientom, leteckou spoločnosťou Transavia.
Bola to veľmi vydarená akcia. Budúci rok sa tešíme na už 19. výročnú konferenciu, ktorá sa uskutoční v Portugalsku (Algarve) v termíne 28.-30.5.2018.
Za Market Vision team: Václav Šojdel, Martina Färberová, Erik Adamčiak