Lojálni zákazníci nakupujú častejšie a míňajú až o 60% viac.
Úspešné firmy toto vedia, a preto so svojimi zákazníkmi pravidelne komunikujú.
NAOZAJ úspešné firmy tiež vedia, že zákazníci im prinášajú nadštandardné dodatočné tržby, len ak dokážu so zákazníkmi správne pracovať. Naviac, zákazníci, lepšie než ktokoľvek iný, poznajú Vaše slabé stránky. Často dokonca presne vedia, ako nedostatky napraviť, a naviac sa s Vami o tieto cenné informácie veľmi radi podelia. Zadarmo. Stačí sa len správne spýtať.
Vieme, o čom hovoríme. Firmám pomáhame rozvíjať ich podnikania už od roku 2002. Našimi zákazníkmi sú tak veľké, ako aj malé a stredné firmy. V priebehu 20 rokov sme nazbierali skúsenosti z rôznych odvetví a vytvorili si tak unikátne know-how.
Nemusíte byť našimi klientami, aby sme sa s Vami podelili o základné pravidlá, ktorými by sa mal riadiť každý podnikateľ, riaditeľ, CX-ák či marketér, ktorý si chce robiť dobre svoju prácu. Príručku pre všetkých, ktorí chcú byť ešte úspešnejší a záleží im na finančnom zdraví a stabilnom raste firmy, si môžete stiahnuť ZADARMO, na nasledujúcom linku.